Hur lösa

Sitter här och funderar på hur jag ska lösa situationen.
Dessvärre ser det ut som om vi kanske måste ställa in vår resa alt bara en av oss åka med kidsen.
Åker maken får jag inte följa med. Vill verkligen vara med kidsen efter allt som vi upplevt sedan November. Åker jag utan maken, så får barnen göra alla aktiviter själva pga Pipi...

Att placera Déville hos en hundvakt, var inte det lättaste.
Det strular, då folk är upptagna och mitt i semester m.m
Den absolut bästa lösningen är att placera honom hos makens föräldrar med det går inte då Max kommer vara där till och från.
De får inte vara tillsammans.

Tanken föll då på att kanske placera Max på ett pensionat denna vecka, men då behövdes ett vacc intyg... Det har inte vi så jag tänkte att jag kollar med pensionatet om det skulle fungera om ägaren faxar eller mailar detta...d vs inte orginalet.
Men det sket sig iaf... det var fullt.
Ringde på en del andra pensionat i närheten. Även de var fulla eller sem stängt (hur kan man ha sem stängt mitt i sommaren vid högsäsong) så nu är jag tillbaka på ruta ett.

Ställa in barnens enda semester kommer att knäcka dem efter allt de gått igenom... så nu måste jag tänka, tänka, tänka.... och får göra det i bilen då jag måste iväg och hämta ut medicinen då maken inte hinner hem innan de stänger.
Enda kvällsöppna är inne i Uppsala.....
Men först måste jag amma Pipi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0