hrm... funderar...

.

Det finns ju ett företag som heter Victoria´s Secret som främst kanske är känd för sin underklädes kollektion för damer. Och det jag funderar på, är hur man uttalar det.
Secret som i hemlighet, eller secret som i sekret.... båda sakerna kan ju faktiskt ha med underliv att göra. Men jag gissar samtidigt, att detta inte är en fråga jag kommer få besvarad utan får helt enkelt fortsätta fundera.
Samtidigt som jag kliar på mitt nya myggbett :-)

Dagen till ära, skall jag ringa min käre far som fyller hela 61 år idag. Det vet jag eftersom min dotter fyller 11 och han är exakt 50 bast äldre än henne ;-)
TROTS att de fyller dagarna efter varandra, så har jag faktiskt - tro det eller ej - GLÖMT BORT att ringa min far vid flertalet tillfällen under åren.
Jag har t o m ringt hem till dem dagen i ära och frågat vad de gör. Fått svaret att de sitter och äter tårta, och jag har inte kopplat det iaf!!!
Utan då svarat: - "Jaha... varför det??"
Galet snurrig är jag även om jag itne ammar.
Men idag ska jag faktiskt ringa honom.
Skulle vilja åka över och fika, men har mycket att fixa inför i morgon.
Kliar på myggbettet igen.

GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!
(kommer dessvärre inte åt mina arkivbilder just nu så pappa får ingen bild på sig)












.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0