Fredag?

Känns nästan som om det är fredagskväll... sitter här med ett glas rött, en skål med nötter och sesamsticks.
Mums!
Har som sagt tillbringat denna härligt svala dag i Väsby, och gör så även i morgon. Fick underbart efterlängtat fika sällskap av Mia... sååå länge sedan!
Hoppas ni kommer ut snart!
Snackade även med bror och försökte styra upp en lunch, men dude var lite upptagen. Tar det på semestern sen älskade bror!

Philippa och jag var även en sväng upp till konstgräsplan och kickade boll med Oliwer sötis.

Om det varit en nice film istället för den här matchen mellan de oranga och de blåa, så hade kvällen verkligen känts som en fredagskväll.
Men den här matchen har ändå varit lite spännande. ... även om jag föredragit att se ngt annat.... det första målet för de oranga var hyfsat nice.

I morgon blir det Vet besök med Maxis, Besök för att se hur Ozzy ser ut ... en sväng ner till centrum och avverka lite "åka till människobyn" saker och sist har jag lovat Oliwer att sparka mer boll.
När pappis kommer hem, så bär det av ut till vår älskade skog och förberedelser för Milis födelsedag!
Kika gärna in på milis blogg oxå!

äh... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0