En dag till

Ytterligare en dag rullar mot sitt slut och denna kväll gör den det till ljudet av Vm finalens slutminuter.
Även denna dag gick förbryllande fort och vi fick njuta av den tillsammans med min familj. Bror, syster och föräldrar.
Härligt när alla är samlade :-)
Bror lekte och badade med kidsen hela dagen, och de verkligen sög i sig all uppmärksamhet :-)
Nu sitter jag och spanar ut över den yta som vi i morgon börjar bygga altan på.
Ska bli kul att se hur det går i värmen.

Tyson och Déville fick sig båda ett dopp i poolen, medan Max klarade sig med enbart kel i iskall handduk. Inte för att han misstyckte, och Déville verkade mest vilja få mer av det svala vattnet.
Svårt för dem i den här värmen och jag förstår verkligen inte hur de tänker när de kör sina spurt lekar i hettan.
Max passade även på att kela med mig i hängmattan, och det verkade som om Déville blev lite sotis.

Jag har även fått ett medd från Ozzys uppfödare, att Ozzy numera äter själv och därför är klar för leverans. Jag kommer åka och hämta honom i slutet av denna vecka.
Problemet som är just nu dock, är att jag fortfarande inte har någon bur. Har sökt som satan på blocket utan framgång. Så det blir till att åka förbi Zoo affären i Uppsala och införskaffa vanlig bur och resebur.

Nu är det inte längre slutminuter utan har gått över på övertid..... Och SPANIEN vann :-)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0