Besök i Väsby

Hoppsan hejsan, här går det undan.
Det blev en tripp till Väsby då det är helt galet att Max´s husse och matte skall komma hit enbart för att ta lite prover eller ge en och annan spruta till Maxis... så vi tog helt sonika bilen och hela konkarången och drog till Väsby.

Och tur var väl det.
Inte att vi åkte, utan att vi åkte istället för att de tog sig från England och hit för den bokade tiden idag... för när jag kommer till Veterinären sitter där snorkfröken nr 2 och säger:
- "Jaha... Max. Ok... jo det är så att vi har försökt att nå husse och matte för det går inte att ta proverna idag... det måste ske tidigast i morgon!"

Kan låta harmlöst, men det är inte första gången jag har med denna vet praktik att göra, och jag råkar veta att de typ kan ringa en eller två gånger HEM till folk när det gäller sådan information.
Av någon anledning ringer de inte på mobiler.... har de aldrig gjort till mig iaf.
Och min gissning är att de heller inte gjort det till Husse & Matte!
Så vilken jävla tur att de inte åkte ända från England eftersom det inte blev ngt vet besök idag... utan det blir i morgon istället.
Vi hade ändå beslutat oss för att stanna tills i morgon kväll i Väsby, så det gör inget... men det är lite avstånd mellan England och Väsby.

Så... Max får sitt besök i morgon, och mina tankar om att skicka ett brev med vitt pulver i till den där praktiken kommer åter ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sa mycket Carina, "you are a star", som dom sager garna har i England nar nagon ar kanonbra. Tack sa mycket att gora oss den tjanst, otrolig dalig Vet, Charlotte var ringt upp i slutet av dagen.... typiskt. Tack igen och halsa alla.

2010-07-06 @ 22:58:51
Postat av: Cin

Det är så lite så.

Helt galet att ni ska åka ända från England för lite prover!

Och tur att ni inte gjorde det med tanke på vad som hände.

Galet!

kram

2010-07-07 @ 09:38:38
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0