Ajsing bajsing!

Ny regel i huset!
Ingen dator eller tvspel innan kl 19.00
För alla... om det inte är informations sökning.... och vad gör jag... ?
Jo sitter vid datan!
Just nu skriver jag här, men jag kan faktiskt säga att det har lite med informations sökning att göra oxå. Jag måste ju finna en bur till Ozzy :-) som är lev klar om 15 dagar!!!
Yeeeeyyyyhhhh!
Philippa sitter dregglandes i sin babysitter, och de äldre kidsen har inte behagat vakna ännu.
Trots att jag väsnas....

I eftermiddag bär det av mot syster yster för att chatta och koppla av. De senaste gångerna jag varit där har det ju varit lite fullt upp och stressigt iväg... men inte idag!!!
Så vida jag inte somnar pga att jag inte sovit mer än 4 timmar i natt.... självförvållat, men boken är slut.
Trots att jag har haft två bonusbarn i veckan, 3 hundar, mina barn varav ett på tre mån... så har jag läst ut två böcker och en provbok!!
Det ni!!

Det är faktiskt grymt nice och avkopplande att läsa bok samtidigt som jag ammar!

Nu kom Ollan upp, så nu är det enbart informations sökning som gäller :-)
Seee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0