Träning!

Åh vad sugen jag blir på att träna bort mina extra kilon som jag lagt på mig.
Känna den härliga känslan av träningsvärk igen.....

Ni har väl noterat Paolos tränings sida?
Den ska jag kika extra på när Philippa är ute och ammat ett tag kan jag säga :-) Tycker den verkar super, slipper inte undan liksom.
Dit vi kommer bosätta oss, finns det ju inte direkt ngt gym.. utan det är styrketräning i Heby simhall alt åka ända till Uppsala som gäller.
OM man inte tänker ta tillvara på de sakerna som faktiskt finns nära till hands, Naturen :-)

Motimate

I dag är jag extremt trött.
Gick upp med kidsen, gick sedan och lade mig.
Vaknade runt 12 tiden, gick in och duschade.. åt lunch... och var sedan tvungen att lägga mig å sova igen. Sov till Oliwer kom hem, gick en kort promis med hunden för att få lite frisk luft (åkte till sättra faktiskt, så jag får natur utan att gå så långt från bilen), ner till centrum för att hämta medicinen och sedan hem igen.
Nu är det middag, men jag är så trött att jag är redo att knoppa in igen.
Litervis med vatten har jag druckit idag oxå....
Snark!

Kommentarer
Postat av: Mia

God morgon, idag är det fredag=) och ännu inget inlägg.....



2010-01-15 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0