Suck...

Tidigare bad min chef om att jag skulle sända mina sjukintyg direkt till henne istället för den "tjej" som har hand om sådant på huvudkontoret.
Vad min chef skulle med dem till har jag ingen aning om, gissar på att det är en maktgrej som vanligt.
Hur som helst så får jag iaf medd från den tjej som har hand om sjukintyg, om att hon inte fått in det senaste.... det jag skickade till min chef för EN MÅNAD SEDAN.
Då jag är sjukskriven månad för månad, så har jag alltså pga min kära chef inte giltig frånvaro på en månad.

Som tur är, så när posten sedan kom, så låg intyget där....  Hädanefter så skickar jag det direkt dit det ska.....

Kommentarer
Postat av: Mia

uppdatera läkarbesöket=)

är nyfiken ju

2010-01-12 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0