Snö... stan e full av snö...

Aaaaahhhh... underbara lördagsmorgon med marken vit av snö!
Bara att spänna på sig skidorna och börja morgonen med ett härligt skidpass, för att sedan komma in och avnjuta en frukost med varm choklad framför brasan.
Eftersom det är så mörkt vid den här tiden på året så fylls hela huset med det svaga skenet av värmeljusen.

.... och så vaknar jag!
Någon härlig skidvända blir det inte, men marken är fortfarande full av härlig vid snö. Och något eget hus har jag inte ännu, och brasan existerar ju inte då heller.
Däremot kan jag ju ta på mig varma kläder, och se till att få något gjort under dagen.

Det ska skissas på tomten, kollas på handbollsmatch och beställas tapeter, kakel och klinkers under helgen. En tur till loppisen hade jag velat hinna med, men offrar den då handbollsmatchen är mer intressant idag.

En sak stämmer iaf.... det är en underbar lördagsmorgon med marken full av vit snö ;-)

Arbetarkläderna från Eksjöhus skall hämtas, och mina Bebiströjor har kommit och skall oxå hämtas :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0