Smidig som en flodhäst.

Kom iväg till Bauhaus idag, kollade det mesta med en snabb överblick för att se hur det ser ut på möjlighetsfronten. Att för mig åka runt och söka i olika butiker och på olika ställen funkar inte.
Jag klarar det inte, och när jag väl är ute så är tiden extremt knapp.

Vi fann iaf badkaret, samt kommoden till kidsens badrum.
Kompassen som vi vill ha i hallen, fast en snyggare variant, var betydligt billigare där än vad vi tidigare funnit. Dekorväggen likaså.

Denna visit resulterade dock inte i ngt mer än badkar och kommod, men vi vet nu att vi kan ta allt (klinkers, golv och tapeter) där ... på samma ställe :-)

Mot slutet kändes det som om jag ville så mycket, men kroppen orkade inte. Kraftiga värkar hela tiden, fruktansvärt störande. Jag såg mig själv ligga på golvet och dra mig fram med ishackor.... bara.... lite.... till!!!
Ska det bli så illa att jag måste ha en rullstol för att få tag i dessa produkter????
Fruktansvärt irriterande.
Men! Vi fann iaf allt på samma ställe.... så vi vet vart vi kan åka nästa "bra dag".

På tisdag är det dags för läkarbesök, då får vi veta hur livmodertappen ser ut.
Spec mödravården har inte hört av sig... skumt... två veckor sa de....

Min övervikt har spridit sig... jämnat ut sig liksom.
Ansiktet är inte lika fluffigt, och i samma veva som magen stelnar mer och mer, så gör även resten av kroppen det. Låren känns inte riktigt som ett sjölejon i rörelse, utan mer som.... ja kanske ett litet sjölejon med torr fast hud :-)
Däremot verkar det som om det lagts på lite på andra ställen.
När jag ligger ner på rygg nu ex.... så får hakan en bra glipa mellan de stora, gigantiska fett säckarna med mjölkceller i... som om de inte bara håller sig i påsarna, utan slinker ut mot halsen under den vanliga huden.


23:56... bloggat klart för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0