Shit pommes...!

Jag fick nyss uppleva den med skumma saken jag någonsin varit med om. Det roliga är, att maken såg det så jag behövde inte beskriva det med ord.
Men det ska jag göra för er, för jag är fortfarande grymt imponerad av upplevelsen.

Jag känner att min lungkapacitet nästintill helt försvinner.
Trycket i magen blir enormt upptill och det gör ganska ont.
Känns nästan som om hon försöker krypa upp genom halsen.
Jag blottar magen, och mycket riktigt så ligger HELA babymagen samlat i en boll nedanför revbenen. Jag har jättesvårt att andas och det gör riktigt ont.

Sen vänder hon på sig igen... och försvinner nästan.
Magen blir grymt platt och jättedegig.... inte alls den fasta babymagen jag normalt haft.
För första gången på flera dagar kan jag ta djupa andetag och berusa hjärnan med syre.
Det var nästan så jag vände på mig för att se om hon bökat ut sig genom ryggen istället.. hahaha!!

As Coolt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Shit vad läskigt!



kramar

2010-01-31 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0