Så trött....

Faktiskt lyckades jag hålla mig vaken till efter tio... men sen vete 17 vad som hände förrän dotra smsade mig, varpå jag vaknade.
Jo ... jag vet... jag somnade.
FAN!!

Idag har det, efter utflykten på vikt och längd kontroll med Oliwer, varit en liggandes dag.
Magen trycker på nertill och jag är faktiskt ganska öm.... Inte dags ännu dock.
Hela 64 dagar kvar....
Någon matlust har jag heller inte haft, och därför inte ätit ngt sedan i morse.... kanske borde gå in och få i mig ngt....

För O hade det inte gått så bra. Stackars liten.
Hoppas verkligen att handbollen vänder det där nu, för det är inte kul att se hans bakslag hela tiden... han blir så ledsen.
Har nu iaf anmält oss till en kurs, utbildning, så vi verkligen vet att vi gör rätt... samt att han själv får en möjlighet att lära sig.
Barnen växer upp och jag är så glad att turen varit med honom gällande hans kamrater, men när han fått höra ngt i skolan så tar det på honom. Folk tror det inte, men ett ord får honom att deppa hela dagen.

Som tur är, både för mig och kidsen, så har vi numera en dille på morötter.
Affären hade extrapris på lösplock... stora gigantiska vattniga varianter som är supergoda. Så vid mellis, innan maten och till maten så är det morötter som gäller.
Inget mer godis blir det heller... grönsaker med dipp och nötter.
Visserligen är naturgodiset inte så mycket bättre i mängder, men det är bra mycket bättre när det gäller att man slipper färgämnen och dyl.

Han hade iaf växt 4,5 cm sedan sist... dessvärre hade vikten följt med även där... och det känner jag mig så extremt skyldig till.
Pga att jag varit sängliggandes och med mina cravings, så har det även inneburit att kidsen ätit samma saker.... vilket inte varit bra för någon av oss.

Att jag ska vara hemma med barnen, men 100% koll på vad som görs när hur och varför... kommer verkligen inte en dag försent.
Det är deras framtid det gäller.
Deras liv!
Mina barn....

I morgon, efter handbollen, bär det av till stugan.
Gissar att det blir med två bilar denna gång. Matbordet måste ut.
Fast vi kommer nog inte dit förrän till kvällen, då vi först måste hämta badkaret och kommoden. Släpet löser vi ut i kväll redan... sen är vi "släpägare" :-)
Fyrhjulingen blir nog först klar till nästa helg.

Nu är det iaf helg, och jag är glad för det.
"fredagsmyset" tog vi igår hehe... så det så ;-)

Maken har äntligen fixat videokameran. Tack P för hjälpen!
Nu är jag tvärsäker på att förlossningen kommer dokumenteras (han kan ju inte min kamera, men denna kanske han kan klara av) och man nu 3e gången gillt får lite bilder från BB oxå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0