Puh! Överlevde!

IKEA utflykten tog hårt på mig.
Men när jag beskådar mina inköp, så känns det iaf bra. Inte heller har Philippa ploppat ut, så det är väl bara ytterligare ett plus.
Puh, vi överlevde!

Lite orolig var jag dock i natt, då hon låg så långt ner och tryckte på samtidigt som foglossningen straffade mig för att jag ansträngt mig alldeles för mycket. Värkarna praktiskt taget avslöste varandra.
Runt 03.00 tiden avtog de iaf och allt lugnade ner sig.
Min tanke var att så länge inget annat hänt (fostervatten, slempropp eller dyl) så kommer jag inte åka in. Föder jag hemma får jag väl föda hemma.....
Kan inte sitta och åka in till förlossningen hela tiden...
Hade jag däremot haft dessa värkar UTAN  ansträngning så hade jag kanske åkt in.

Aja.. nu är det nästan över iaf.
Foglossningen straffar mig fortfarande, men Philippa har lagt sig i övre delen av magen så trycket är borta.

P kom förbi med minstingen i högsta hugg för en liten stund sen. Den äldsta hade inte återhämtat sig och vårdcentralen ville att hon ska åka in till akuten med honom. 80 i sänka och så trött.
Stackars liten!
P var helt i upplösningstillstånd och vi sitter nu oroliga och väntar på uppdateringar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0