Orolig...

Med mycket extra tid... så hinner man fundera på mycket saker som man annars kanske inte hinner ägna en tanke åt.
Som följande:

Jag är väldigt stor.
Väldigt stora människor svettas mycket.
Jag är dessutom en gravid, väldigt stor människa med en massa extra hormoner och dyl.
... så jag svettas på konstiga ställen.
Men det är inte några problem för andra, mest för mig själv... Vissa drabbade delar fläker man ju inte upp hur som helst när som helst ;-)
(har ni förresten stött på någon som tycker så synd om sig själv som jag... eller som ojjar och klagar så mycket på bagateller som jag? haha).

Vad jag däremot börjar oroa mig för en aning är... att när det är dags för att föda... så vill jag absolut duscha innan vi åker in!
Men.... frågan är om jag hinner.
Eller om et över huvud taget finns något varmvatten kvar. Tänk om hela familjen  har duschat på morgonen, och så ngn timma senare är det dags!!!
Eller... tänk om jag får väkar mitt i natten, och känner för att smyga upp och ta en skön dusch för att se om de går över... då väcker jag ju alla...
Hrm.... Men egentligen.
Vad pysslar jag med? Som om det skulle vara ett värdsligt problem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0