Om jag bara...

Om jag bara kunde flytta över magen till M som ändå ligger obekvämt på soffan och snarkar, så skulle jag kunna springa runt och fixa en massa prylar just nu.
Svärmor jobbar... Med underbara härliga Franko, och kommer inte hem förrän sent.
Svärfar är i Malaga.. så om vi går ut i criben och nannar... så blir de ensamma i huset.
Vilket självfallet inte är ett alternativ.

Så här sitter, nä... jag ligger, jag nu... i tvrummet.. så trött att ögonen nästan faller ihop.
Skit trist. Maken snarkar, så han är inget vidare sällskap.
Samtidigt känns det faktiskt nice, då det annars bara är när vi är ute i stugan som jag får rå om barnen som "vanligt".
Soffan jag ligger i... böt jag till mig från den obekväma skinnsoffan som maken nu snarkar i.... 2 sits...
Extremt nerbyte från min sida måste jag säga... visserligen en mjukare och bekvämare soffa... men den stinker av inpyrd rök!!!
Nu ska ni inte tro att det är den extremt tydliga doften som brukar kunna finnas i instängda inrökta hus, utan den här smygande som kommer när jag lägger min enorma hydda i soffan och alla smusch smusch grejor åker ut från kuddarna ut i luften.
Denna soffa är nämligen av tyg.
Bläääää....

Fick precis ett filmklipp... antingen av fadern i huset, eller av den klockrena spelaren själv.
Hur som helst så måste jag ju bara lägga upp det och visa vilken skicklig kille det rör sig om.



E, You rock!!!!

Eftersom kl endast är 23.26 (och jag mer än gärna skulle ligga i min säng istället) och svärmor inte kommer hem förrän runt 01.00 tiden... så skulle detta inlägg kunna hålla på i evigheter.
Om jag inte blir avbruten, så är jag ju så jävla säker på att skriva ner i samma takt som tankarna kommer även om blicken är på tvn... så skulle detta inlägg kunna fortsätta i evigheter och inte bestå av annat än tomt svammel.
För om ni tänker efter, så är det sådant man kan fylla ut rad efter rad med utan att egentligen bry sig om vad det är för skit man skriver.
Men jag ska inte göra det.

En sak till måste jag dock ta upp.....
Visste ni att sms... eller korta medd existerade redan på vikingatiden!
Man har nämligen funnit en massa småpinnar med korta medd i runskrift.
Coolt va!

Nä... nu får det bli stickningen en stund i stället... kanske somnar även jag en liten stund här i soffan... om jag börjar andas med munnen istället för med näsan så har jag nog en chans utan att känna den pulvriga doften av ciggrök....

I morgon är det bara 55 dagar kvar till BF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0