Oh... my .. god!

Mina fisar stinker verkligen apa... tur att maken sover så jag ändå kan släppa dem lösa utan att medvetet tvingas be ngn om ursäkt hela tiden...
aaaahhhhhh!!!!

BTW ... 83 dagar kvar nu ;-) Se... går ju hur fort som helst ju ;-)
Nyss... för bara några sekunder sedan, så var det ju 84 dagar kvar.

Skulle så gärna vilja duscha nu.. vilket jag hade kunna göra ifall vi bott i "eget" hus... pungsvetten från kvällen tillsammans med odören från mina fisar får mig att känna mig en aningen... hrm... ofräsh!!!

Dessutom ser det nu ut som om jag ska bli tvungen att köpa ytterligare en ny bh. Byglarna ger med skavsår under dessa enormt utökade tillhyggen som växt ut från min kropp....
BH = Bröst Hållare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0