Neeeehheeeppp!

Jag ser inte mig själv som en tekniskt inkompetent person. Däremot har jag sällan ork att läsa bruksanvisningar eller råd om hur man ska göra... jag ska kunna det på en gång.
Nu har jag däremot kört fast.
Jag får inte den här javla mobilbloggningen att fungera.
Messen går iväg... men det publiceras inget.
Alla inställningar är som de ska... men inget går... eller så går det, men bilden blir asastor så det tar lång tid att ladda ner.



Varför göra det på ett enkelt sätt?

Maken snarkar hårt, dogsen tar upp halva sängen och jag är som vanligt ensam vaken kvar.... jag som skulle sova.
Shit happens.

Philippa är ganska soft idag. Hon har varit livad under dagen, så kanske att hon tar det mer lugnt nu i natt.
Fick en gissning på förlossning 14 feb, men jag tror hon stannar längre än så faktiskt.
Hon får hemsk gärna stanna åtminstånde till 6e mars, då hon vuxit färdigt. Sen efter det får hon komma när hon vill.
Jag börjar faktiskt bli lite orolig över att hon kanske stannar extra länge pga alla problem som varit.
Samt att förlossningen skall vara i flera timmar.
DET skrämmer mig.
Med Emilia hade jag 15 min krystningsvärkar, Med Oliwer bara två st... första kom huvudet, nästa kom kroppen. Inga droger, så jag har inte planerat att ta några denna gången heller.
Men vad gör jag om det tar tid den här gången?

Nej... nu ska jag ha en kopp kaffe, och sedan sova.
Väcka maken skall jag göra oxå, så han hinner spela några vändor (han bad om det själv). Dessutom somnar jag bättre när han spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0