NÄ!

Vill inte gå upp på mornarna, fast vem vill egentligen det?
Jag vill ta igen den sömn jag missat när jag snurrat runt under nattens gång.
Skillnaden mellan mig och "andra" är dock att jag helt sonika heller inte gör det.

Men det måste det bli ändring på.
Jag måste upp!!
Det ändrar ju iaf inte det faktum att jag är trött hela tiden, och tiden med kidsen är faktiskt värdefull för mig... även om jag på morgonen... när jag sover... skiter i allt utom att just sova.

Nu ligger jag här i sängen, och funderar på vart jag ska börja dagen.
Stoppa i propparna och sova vidare.. så tiden går fort... eller gå upp och slänga i en tvätt i maskinen.
Min längtan efter eget boende är extremt stor, men har även hindrat mig en aning från att göra så gott jag kan i den situation vi befinner oss.
Spar ju faktiskt en jävla massa pengar!
Alternativet som finns... är ju faktiskt oxå att gå upp, stoppa i en maskin tvätt och sedan lägga mig igen.... på så sätt sover jag inte så djupt (kanske inte så länge) och har redan en maskin klar när jag går upp :-)

Trots värken i händerna igår, kunde jag inte låta bli att sticka mer.....
Hur kan egentligen stickningen bli en sådan drog?
Ett bra alternativ till att bara sitta och glo.

Stackars Milis var livrädd för att gå till skolan i dag... hon är så känslig.
Igår glömde hon ta med läxan hem, dvs den är i dag ogjord.... och det är världens undergång för henne... och hon var rädd för att få en utskällning från läraren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0