Lycklig!

Tvn är på.

Kidsen sover.

Maken snarkar i soffan.

Jag ligger här med datan i famnen och hela rummet fullt av tända ljus.
Inte enbart för mysfaktorns skull, utan även i ett desperat försök för att få lite värme i rummet. Värmegolven gör verkligen inte sitt jobb helt korrekt här.

Hur som helst... jag är så enormt lycklig och måste bara dela med mig av erfarenheten.

Philippa röjer runt i magen... och DET SYNS verkligen.
Magen far åt alla håll o kanter.
Ascoolt att titta på…

Även Emilia har upptäckt hennes aktiviteter och passar på så fort jag vilar.
Då kommer hon in, lägger huvudet på magen och ligger och snackar med henne.
ALLT för att hon ska känna lugn i hennes röst när hon kommer ut.
Philippa svarar med sparkar och snurr.

Det är så rart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0