Godmorgon!

Idag är det fredag.... eller är det torsdag bara?
Oh nooooo!!! Fuck!! Det är bara torsdag!
På lördag skall vi ut till stugan för att kolla på den nylagda grunden till huset. Kidsen skall även på åka lite pulka och träffa lite kompisar kanske... om de är hemma.

Eftersom jag inte har något direkt planerat, så skall jag försöka ta den svarta djävulen upp till ängarna och skogen för att få springa av sig lite.
Han skulle verkligen kunna vara ute och leka i snön i evigheter. Att det är kallt verkar han inte bry sig om.
Tjurar som ett barn när han ska gå in igen.

Jag gick upp med kidsen i morse, somnade sedan om och vaknade vid 12.
In i duschen och njuta av varmt strilande vatten på denna gigantiska svällande kropp... såååå nice.
Bara för att vi inte har det nu, så längtar jag efter ett varmt bad. Shit vad nice det skulle vara.....
Får bli i maj det surru.
När jag kommer ut igen ser jag att syster velat möta upp för lunch. Men det får bli en annan dag... :-( När jag vet att jag itne ska sova så länge.

A har besök. Skrik I.
Jag förstår verkligen inte varför äldre kvinnor skall tala i så hög volym.
I skriker när hon talar.
Ganska rolig skillnad faktiskt.... A viskar och I skriker. Galet.
Men jag gissar att svärfar, som sover då han jobbat sedan 4 i natt, är måttligt road över hennes talvolym.... haha.

Nu i helgen är det bröllopsmässa, för den som inte är gift.
Åker ni dit, så måste ni besöka Lámorosa.... det är morsan det ;-)

Nu ska jag försöka räkna ut hur mycket golv och tapeter vi ska ha med hjälp av ritningarna.... känns som om det kommer gå sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0