Tis kväll!

Verkligen en givande rubrik.
NOT
Det är precis vad min lärare Janne (KM) skulle slitit sina över (flint) kammade hårtussar och försökt få mina hjärnceller att inse vikten av en bra rubrik när man har med journalistik att göra.
Jag... skulle fortfarande sitta som ett frågetecken... och fundera på vilken av mina fortfarande funktionsdugliga hjärnceller som är aktiv när det gäller....
Och, kanske det inte ens finns några funktions dugliga hjärnceller kvar alls..... den ni.

I morgon blir det middag hos svägerskan. Ska bli super nice!!
Ollan är fortfarande dålig, även om han e på bättringsvägen, och numera även rosenrasande på mig för att han inte får gå till skolan.
Det är mitt fel
Jag är dum
... och allt annat han kan komma på som har en negativ och nervärderande klang på hans mamma.
Jag... sitter fortfarande (x antal år senare) och funderar på vilken av mina hjärnceller som är funktionsdugliga... eller var det aktiva. Äh... spela roll... har man bara två så är det ju alltid någon.

Jag är mycket nära att klättra upp på en stol men en svart krita i högsta hugg, för att rita ett konstnärligt kors i taket.
- Jag har inga värkar i kväll!!!

Jag har dessutom funnit en maskin i köks skåpen som faktiskt skulle kunna vara till stor assistans när det gäller möjligheten att göra smoothies.
En bra mycket nyttigare variant till glass.
En hand mixer.
Visserligen är den av en äldre modell.... typ måste vara en av de första som gjordes som prov av denna maskinmodell.
Efter att ha haft den liggandes i ett såpabad, med bakteriedödande medel, för att få bort den fastgrodda ytan som av någon anledning inte tvättats bort när den användes sist.
Nu är den iaf ren ren.... och användbar tror jag.

Appropå matmaskiner... jag måste ha en råsaftscentrifug.
Det är ju ett extremt måste när vi flyttar ut på landet och skall ha alla dessa jävla frukter och grönsaker.

....

Nu blev det en kort paus... fastnade för vinterspelen 2010... med Gunde....
Vilka cooola kälkar! Snowracers de kör med.
SÅN vill jag ha!!!
Vart köper man sådana?



Nä ... nu ska maken iväg och köpa frysta bär.
Och jag... jag tänker satsa på en härlig promis ute i morgon om värkarna håller sig borta.
Höfterna, äh... den smärtan försvann efter ett par tabletter ;-)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0