Shopping

Med lite shopping i bagaget så mår jag genast mycket bättre.... inte riktigt lika deppig över att det aldrig sker några förändringar.
Mammaklädes tiden är förbi, även om jag fortfarande är gravid, och nu är det snarare dags för amnings tiden.
Köpte tidigare två amningsbher utan bygel, men de har jag redan växt ur... :-( Kommer inte kunna använda dem när Pippa kommer ut... kanske till sommaren, men inte nu.
Så det fick bli en bh... som denna fast med rosa spets och rosett:



Och så fick det bli två amningstoppar.
En vit och en svart.
Då har jag iaf en början....



Eftersom mina fötter och ben svullnat upp så in i helvete sista tiden, så passade jag även på att köpa ankelstrumpor ... så de inte skär av blod tillföseln.
Till min stora förtret, jag som sökt tidigare, så har H&M nu även en mamma baddräkt för 199:-
WTF
NU kan jag ju inte köpa en.... kanske inte hinner använda den alls innan Pippa kommer ju!
Fuck!!!
Hade varit nice att kunna simma lite under graviditeten.... Får se om jag kanske köper en i helgen sen iaf... om hon inte kommer i natt eller i morgon, så kommer hon nog inte än på ett tag ;-)


En riktig kärring baddräkt.... men jag måste ju kunna ha ngt på mig sen ju :-)
När jag ligger vid poolen ... äääää... det blir nog min gamla bikini som är sååååå stor och gammal att jag borde kunna ha den men dagens mått på röven!!

Härligt promisväder var det iaf.... fick lite frisk luft även om jag bara gick 5 min upp till ängen och lekte sök med Déville... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0