Så grymt.

Japp... igår blev det då en tur ut till huset igen.
Vi fick ihop plogen utan problem, eftersom vi den här gången hade med oss rätt verktyg.
Vad vi däremot inte fick fast ordentligt var fästet UNDER 4 hjulingen.
Kände mig extremt handikappad av att endast stå och lyssna på makens svordomar, utan att kunna assistera annat än att med min enorma hydda tynga ner plogen ordentligt.

Lyckades fästa den "sådär" och ploga en liiiiiten liiiiten bit.
Men, snöflingorna är alldeles för många och vi tvingades till slut att ge upp och kalla in det tunga artelleriet idag.
FAN.
Aja... men vi försökte iaf.
Snön fortsätter ju att dala ner, så vi får se till att åka dit då och då för att underhållsploga så behöver det itne bli så här mycket framöver....
3 mars måste vi dit, för någongång under dagen kommer telia att koppla in vårt nya abbonemang. Samma dag skall Maken träffa elkillen och gå igenom alla el special kopplingar i huset.
JAG har inte så många krav på den biten ;-)

Det här inlägget blir inte så långt... inte heller så roligt...
Jag är trött som fan, och ska till BVC k l 13 så jag tänker faktiskt sova bort hela dagen idag igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0