puh...

Nej, någon kurs ikväll blir det inte.
Förhoppningsvis slipper vi förlossningen oxå... men just nu är värkarna med 7 min mellanrum....
Tabletter är tagna, så det är bara att avvakta och se.
Hon FÅR INTE komma nu, även om maken tycker det skulle vara kul... han fyller ju år i morgon...

Oliwer var hos ögonläkaren idag... och det behövs inga glasögon... inte än iaf.
Problemen som han har, verkar komma från en muskel i väntra ögat som inte riktigt har kraft att hänga med i alla lägen. Därav dubbelseende och suddighet.
Droppar i ögonen och återbesök om 3-4 mån....
Blir en lång resa från Järlåsa det... hrm....

I morse när jag skulle göra mitt bästa för att ta bort vaxet, så blev det en gammal rakhyvel som fick göra jobbet på känn... så min gissning är att det på vissa ställen är kalt, och på vissa ställen mindre kalt.
Fick ett tips om att Olivolja hjälper att ta bort vaxet... så jag ska bara vänta ut värkarna så skall jag testa det.
Det är borta... men inte riktigt allt... det fastnar fortfarande lite... så jag ska testa tipset.
Jag har dock mindre lust att gå in i köket, dra ner brallorna och försöka dutta med Svärmors Olivolja med hjälp av en servett samtidigt som hon står och lagar mat.
Inte heller vill jag väcka hennes nyfikenhet med att helt sonika ta flaskan och smita in på toaletten.
Vem VET vilka tankar som skulle dyka upp i hennes skalle då....
Allra helst om jag skulle komma ut därifrån, mycket nöjd över resultatet.
Flaska, toalett, nöjd.... hrm.

Någon lunch med syster blev det inte heller idag.
Peter har åkt på magsjuka, så syster är med största sannorlikhet smittbärare redan.
Jag har problem med att hålla bebis inne via fittan, och tänker absolut inte kämpa med att hon inte heller ska komma ut via käften och spyor oxå....
Nej tack!!

... Jag har tagit bricanyl... men nu är värkarna nere på 5 min mellanrum!..... om 20 är det tablett nr 2.
om de inte avtagit efte r30 min så är det förlossningen som gäller.
Vill inte... för jag VET att hon säkerligen slutar när vi väl kommer dit.
Slöseri med tid bara... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojojojoj...Lycka till ifall hon är på utgång!!!!!

2010-02-11 @ 16:56:53
Postat av: Cin

Jobbiga är... att det är säkert bara fejk iaf...

2010-02-11 @ 16:58:06
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Cecilia

¨Knip gumman.

2010-02-11 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0