Ny dag...

Sportlovet närmar sig med stormsteg och jag känner att jag måste verkligen hitta på saker med kidsen så de inte bara sitter inomhus och degar.... som jag.
Eftersom Philippa är nästintill färdigväxt, så borde det inte spela ngn roll vad vi gör... kommer hon så kommer hon.

Igår var jag helt övertygad om att det var dags.... men det som gjorde att jag inte åkte in... var att värkarna varierade mellan 2-4 min....
Efter ett par timmar avtog de och jag kunde somna.
De började igen i morse... men är nu borta igen.
Galet. No bebe... :-(

Har fått lite tips om vad man kan göra på sportlovet iaf.
Hade varit mycket enklare om vi inte bott där vi bor nu....
Men..... det ser ut som om sportlovet kommer bestå av:
- Besök hos mormor (där kan vi baka).
- Skridskor/pulka
- Målning
- Pyssel
... och alla dessa prylar kan vi göra hos mormor likväl som här i väsby.
Kommer pippa innan dess, så får de åka ett par dagar till mormor utan mig (om jag blir kvar på sjukhuset).

Ska bli grymt skönt när Philippa är ute, så jag inte behöver ha tre olika varianter på allt som ska göras. En med mig, En back up om ngt händer när vi är där, och en back up som sker om jag inte kan vara med.
Meeen.... det är två veckor tills dess och min gissning är att P kommer innan dess... har hon inte gjort det, så kommer hon efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0