Mer huset!

Här om dagen var vi och kollade tapeter, kakel och klinkers.
På Bauhaus!
Jag har bara inte orkat lägga in bilderna på de tapeter vi valde. Men här kommer de:

Denna fondvägg skulle vi ha någonstans, men jag kommer inte ihåg vart...  Som ett alternativ till kidsens allrum tillsammans med vita tapeter på sidorna.
Detta är då det andra alternativet.

Denna blir fondvägg till vårt sovrum, tillsammans med en slät gräddvit på övriga väggar.

Fondvägg till Oliwers rum, tillsammans med antingen silver eller vitt... beroende på vad han själv vill.

Fondvägg till Philippas rum, tillsammans med en beige tapet nedan.


I hallen skall vi ha följande kompass, och en bord runt i samma nyanser.

Bakom kaminen kommer vi ha en dekorvägg, som går upp i tak.

Stora badrummet.

Lilla badrummet. Första bilden blev kass.. men det är blankt svart med glitter i. Återstår att se exakt hur det blir, då detta är vad de fick välja själva.... Viktigt med bling bling i väggen.... haha... och så var det noga med att denna dekoration (bling bling) skulle vara med oxå.
... bling bling dekorationer.

I köket är vi lite osäkra... klinkers på golvet, och kakel vid fönstret. Luckorna är vita, så återigen... jag är så dålig på färgval....

Och detta ... blir golvet i tvättstugan.

Golvet i övriga huset hade vi bestämt oss för,och jag hade en bild på det... men den har jag visst tagit bort.. så jag får uppdatera det igen sen ;-)

Åsikter? Förslag?
Shoot... vi tar gärna tips!


Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad fint Ni kommer få det=) Vad roligt med all planering! kram

2010-02-02 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0