Men va faaaan!

Det finns kassa telefonköer och så finns det KASSA telefonköer!
Pga mina svullna händer skall jag nu alltså ha handskenor för att avlasta. Jag tyckte det var onödigt, men BM säger att det annars finns risk att det blir värre.... och det vill jag ju inte.

Så jag ska ringa REHAB och boka tid.
Först så är jag nr 3 i kön
Efter ett tag så är jag nr 2 i kön
(allt är som det ska)
Efter ytterligare en stund så är det endast en före mig i kön och sen glider jag ner till först i kön.

Sen svarar en telefonist, och frågar om jag fortfarande vill stå i kö... eh.. ja.
så kopplar hon in mig igen...
Men då är det en före mig i kön!
WTF!
Aja... what ever... går igenom samma procedur igen... .och kommer sedan - när jag står näst på tur - till telefonisten igen som återigen frågar mig om jag vill stå kvar i kön.
Men va faaan!!
Annars hade jag väl för i helvete lagt på!!!!!

När jag återigen blir inkopplad till telefonkön, så har jag återigen förlorat min plats och har en person före mig i kön!
Denna gång så svarar inte telefonisten igen... så mina förhoppningar om att få behålla min plats i kön blir större.
.... tills jag efter ett tag kopplas bort HELT!!!
Vad i helvete!
När jag sedan försöker ringa igen, så är det upptaget en lång stund och när jag äntligen får komma fram till telesvaren.... så är det två före mig i kön!!

OM en telefoniskt ska gå in och störa samtalet, så skall man väl för i helvete inte hamna sist i kön igen!!! Varför har man isf köbildning?
Eller är det ngn gammal jävla kärring som sitter som telefonist och itne har alla kossor i båset!
Jisses!!!!

Vad gör jag nu?
Jo... sitter i telefonkö till samma instans, fast 40 min senare och mitt humör är ..... näääää vad i helvete!!!!!!
BORTKOPPLAD IGEN!!!!
NU JÄVLAR!!
40 JÄVLA MINUTER HAR JAG FÖRSÖKT ATT FÅ KONTAKT MED DEM!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Asgarv,, gu va kul jag har när jag läser din blogg... hihi



Inte att du hamnar ikläm eller har ont förstås men jag har så kul åt ditt sätt att skriva.. Du förgyller min arbetsdag.

Ha en supermysig bröllopskväll=)

2010-02-12 @ 12:12:11
Postat av: Cin

Tack baby ;-)

... och inte fick jag någon tid bokad då jag inte heller efter skriverierna fick tag på någon... bara upprepade procedurer...

2010-02-12 @ 15:14:09
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0