Kroppslig balans.

Hur ska jag kunna hålla balansen när magen är borta?
Det borde ju bli en form av framfall.... om jag rör mig för fort... eller?

Aja... Baby väskan är packad.
En mössa
en body
och ett par rosa byxor med tossisar.
E valde... så klart.
En liten nalle som Pippa fick i julas, är oxå med
Samt bindor ...
JAG har köpt bindor!!

Över hela affären, när vi handlade, så visste jag exakt vad jag skulle plocka men när jag kom till hyllan med bindor så kom jag på mig själv att vänta in maken... kanske han visste vad man ska ta...
Invisible... extra tunna....
Nog för att jag vill undvika blöjorna från BB men det där... funkar de verkligen?
Försökte kolla på förpackningarna... kan ju inte stå och bläddra på allihopa, utan gick lite på storlek... men så fort jag trodde jag funnit vad jag sökte, så blev jag återigen förvirrad.
All denna jävla beslutsångest!
Till slut gick jag på det enda rätta.
Nattbinda!!
Det måste ju bara hålla fast skiten som det ska.
Samt att det var den enda förpackningen som såg likadan ut som den gjorde när jag en gång i tiden köpte bindor.
Kan det verkligen behövas ett sådant stort utbud för blöjor... dam blöjor??

mmmmm... ja gvill ha en milkshake!

Nu ska jag titta på familjen Annorlunda tillsammans med E.
Är det fler än jag som får rysningar av att se hur barn kladdar med frukost ???
Varför måste de kladda? De kan ju göra det utan att kladda... eller ??
Misstänker att jag kommer få äta upp detta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0