Jag vill ha en drink!

Jag vill ha en drink!
En god, smaskig drink!
Intages mer än gärna i en solstol, under varm sol, på en härligt nybyggd altan medans barnen plaskar i poolen.
Där jag själv inte nödvändigtvis behöver balansera den på magen för att kunna komma åt den fort.
Gärna en aningen mer vältränad kropp än jag har idag oxå, så jag kan komma i den mer lättklädda tillvaron i form av en bikini som jag annars hatar som klädesplagg.
Kan vara för att dess konstruktur gör det nästintill omöjligt att dölja ngt.... men jag kan tänka mig att svett produktionen minskar en aning när man ligger i solstolen, under solen och dricker en drink.

Ingen stark... men en drink bara..... en läskande drink.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0