Ja just det...

Anledningen till att nästan hela helgen passerat utan att jag uppdaterat bloggen, är för att jag mestadels legat stilla och inte orkat sitta och ta itu med alla värkarna.
De kommer och går hela tiden så fort jag är i rörelse och det känns nu som jag är tillbaka i ruta ett.
Men men... inte sängliggandes även om jag praktiskt taget är orörlig.

Funderar på bilden i tidigare inlägg.
Bilden är tagen eller ska man säga gjord, för att visa gravida vecka för vecka hur fostret utvecklas.
På denna bild, finns det utstakat vart moderkakan sitter, livmodern och livmodertappen... allt hör till gravid saker (hud och skallben kan ju kanske ifrågasättas det med, men det sitter ju iaf på bebisen i magen)....
Det som får mig att småle är att även slidan är utstakad.
Slidan!

Man kan ju tycka, att den person som lyckats bli gravid, VET vilken sida om magen slitan sitter!
Eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0