HELG!

Äntligen helg igen.
Får se om det händer ngt i dag eller inte.
28 dagar kvar till BF och idag är den "förutspådda" dagen för förlossning.
Emilia är sjuk i feber och vi skulle behöva åka ut till stugan för att slita ner snö från det platta förrådstaket samt utbyggnaden på stugan.
Tvivlar starkt på att det är starkt nog att bära upp den snö som lagt sig där, och nrä det fryser igen nästa vecka så blir det ännu tyngre.

Sportlovet har börjat och det känns helt underbart att få ha kidsen hemma i 11 dagar!
Om Pippa kunde komma ut och allt skulle vara super, så skulle det vara ännubättre... då kanske jag skulle hinna göra ngt med dem oxå.
Nu har vi iaf skaffat pulkor så vi kan åka pulka när Emilia blir bättre igen.
Sen ska de till Mormor en sväng oxå, tanken är att även jag ska med, men jag vet inte om jag vågar.... Samtidigt känns det surt att INTE åka dit bara för i fall att!

Kommer av mig lite när jag skriver... Det är "Hitta Nemo" på tv och den är ju bara föööör underbar!!



Kommentarer
Postat av: Madelene

Fin blogg :)

2010-02-27 @ 15:29:42
URL: http://mabeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0