Fingrar... eller korvar?

Ja det kan man ju fråga sig.
Så här ser de ut iaf... mer likt små falukorvar än fingrar... ungefär lika brukbara.


Saknar mitt is skåp som fan!
Jag vill ha kyla, men inte äta glass hela tiden.. .suga på isbitar funkar ju det med.. men isen som finns i detta skåp smakar inte bra.... vill inte ha.

Mvc besök idag.
Alla värden var super, och jag fick svar på mina frågor ang navelsträngen.
Inget huvud fixerat ännu, men å andra sidan har det inte varit det på de andra heller ... så man vet inte.

Längtar till middagen i kväll, och hoppas att svägerskan inte sliter ut sig för mycket.... :-) Man ska vila när man är förkyld.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sätt en nål i handen så kommer allt vatten att droppa sakta ut. Mattias kan göra det åt dig. Kram på dig.

2010-02-10 @ 15:54:09
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, inte alls skoj!

2010-02-10 @ 18:50:52
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Cin

Cecilia: Mäh... funkar ju inte alls!! :-(

;-)

2010-02-10 @ 23:17:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0