Barnens hus

Just det... igår var det babykväll på barnens hus.
Har väntat så länge, men när det väl var dags så funderade jag på om jag verkligen pallade.
Fick knappt på mig skorna för att fötterna var så svullna.
Men vi åkte iaf... och kom hem med en del prylar.
Visst var det bra priser, men dessvärre inte på just de prylar som vi hade sparat oss till.l

Det blev iaf:
7st nappflaskor (varav 3st till SiggeStardust, det stod prince på dem)
Tre filtar
Regnskydd till vagnen
Åkpåse i fleece
Madrass till spjälsängen.
Babysitter

Jag var faktiskt väldigt frestad på att köpa en resesäng, eftersom det var över halva priset på den... men sen kom jag på att vi inte behöver en resesäng.

Vi var även ute efter ett riktigt babygym och en rejäl läragå stol, men de var inte nedsatta.
Vardera kostar 5-600 (för de som jag vill ha) och jag tänker inte nöja mig med en enklare variant... för jag vill ha det som jag sett ut.
Istället får vi önska oss i dop present och dyl... och de som inte vill köpa dessa dyra... får mer än gärna istället ge presentkort så vi kan lägga till resten själva.

Milis och Ollan fick varsin pulka att ha här... eftersom alla vinterleksaker är ute vid huset.
Där vi inte är.

Emilia medd just den underbara nyheten att hon återigen hade alla rätt på matteprovet!!
Fan... vilken tur att jag bara lovade henne tio kr varje gång, annars hade jag varit pank. :-)
Good girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0