Äntligen!!

I dag fyller maken år, och det är vår 5 åriga bröllopsdag.


HIPP HIPP HURRA FÖR KÄRA LOFI IDAG!!!!!

Eftersom vi normalt sett inte brukar fira bröllopsdagen, så slår vi faktiskt slag i saken och gör det den här gången. Det blir middag inne i stan med familjen.
Så för att jag ska klara av det, få på mig skor och dyl... så är det lugna gatan hela dagen :-)


Värkarna försvann igår... eller, gick över till obetydliga värkar. Dvs oregelbundna och inte så kraftiga.
Däremot sväller min kropp mer och mer extremt nu, och nerverna kommer ikläm.
I går kväll visste jag inte vad det berodde på... bara att jag svällde och att armarna domnade bort i stickningar och ont som fan i lederna.
Tydligen är detta då att nerverna kommer i kläm och botet mot detta är handskenor. Blir det riktigt illa, så kan det t o m bli tal om operation.
Men det känns som VÄLDIGT onödigt att fixa.
Handskenor kanske jag skulle behöva iaf... men isf efteråt när mina händer har antagit normal form igen.
Herregud!
Det är ju bara 43 dagar kvar! Orka!!
Nä.. jag tänker inte åtgärda detta såvida det inte blir värre... får helt enkelt acceptera att det vänsterhanden är näst intill obrukbar... det är ändå bara tillfälligt!!

Fortfarande inte ngt fast abbonemang till stugan.
Börjar kännas lite olustigt faktiskt.
Finns inte vår stuga eller? Skumt som fan! Telia hittar verkligen inte stället.
Galet!

På söndag åker vi ut till stugan, och då kommer uppdaterade bilder på bygget.
Nice... inte varit där på ca 2 veckor nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0