Aha upplevelse...

OM jag låter bli all frukt som jag trycker i mig... så kanske jag även slipper de gaser som jag trycker ur mig. Jag behöver iofs inte låta bli det helt, men minska ner lite och ta något annat istället.
Morötter, äpplen, banan och sötsaker har jag noterat ökar gaserna.

Fortfarande ingen förlossning, men jag drack kaffe i morse så jag fick en mjukvariant av det iaf.... Jag lyckades skita!
Kan verka som en självklar grej för de som alltid gör det, men då jag för det mesta brukar kunna jämföra mig själv med en kanin eller en hare, så kändes det enormt skönt och jag borde med den bravaden numera ligga under det tresiffriga viktstrecket igen :-)
Inte mycket... bara typ 300 gram eller ngt.

Än så länge ingen Pippa, och jag har sovit en stund nu på fm.
Började spela wow efter att ha lagt in en tvätt i maskinen, men att hålla ögonen öppna var visst svårare än jag trodde. Njuter dock väldigt av de få sekunderna som fötterna inte är svullna till bristningsgräns (vilket de annars är när jag är uppe).
Snickaransvarig hade ringt mig under tiden jag sov, så jag ska ta och spänna öronsnäckorna och ringa honom (spänna för att han har en dialekt, som jag inte alltid hör vad han säger när vi talar i telefon... bara live liksom).

Får se om jag lyckas hålla mig vaken under dagen här då :-) Tänkte mig en promis senare, kanske t o m två :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0