Varför inte?

Jag har en stor önskan.
Och det är att införskaffa en stor tavla med porträtt av hela familjen. Helst målat, men foto går ju oxå lika bra.
Men det gäller ju att fastna på bild.

Oddsen att hela familjen, skall fastna och bli bra på samma bild, är extremt liten.
EXTREMT!
Och jag skämtar inte då heller.
Det är alltid någon som gör grimaser, tröttnat på att fotas eller ngt. Vi talar med ansiktet hela familjen vilket gör detta till en omöjlig uppgift för fotografen.

Men... .man kan ju alltid försöka....
Och det gjorde vi... och det sket sig.
Brutalt.


(Foto: Thomas Lindgren)

HÄR är anledningen till att vi inte har familjeporträtt på väggarna. Men väl i lådorna, eller i album... så man kan ta fram och skratta åt det ;-)
(Det fanns bättre bilder, vi fick denna för att att "jobbet" inte varit så enkelt men däremot väldigt roligt)

Kommentarer
Postat av: Adolfkr

Jag tycker faktiskt att ni skal ga till bra fotograf och prova. Ni kan faktist tar det i slutet av Thailand resan, vi gjorde det i Turkiet. Men det ar litte charmigt att ingen star stilla och kan bli bra pa forstorrat bild.

2010-12-14 @ 09:44:26
Postat av: mia

jag tycker bilden är underbar=). Varför sträva efter något perfekt när man har det framför sig hela tiden..

puss och kram

2010-12-14 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0