Granjävel - Check!

img_7915 (MMS)

. I flera dagar har ungarna tjatat om att vi måste gå ut och fixa en julgran, men med min lilla kollaps så fanns det inte mycket tid över förrän nu... Och vad gör det, man ska ju ändå inte klä den förrän idag.. Dagen innan julafton. Men när vi väl ska gå ut... nä då är det inte en enda unge som vill följa med. Jo... Phipi vill gärna, men hon får inte. Oliwer klädde efter lite tjat på sig och pulsade ut i snön med mig ;-) En gran blev det, och det är inte varje jul vi har kunnat ha en gran som räcker näst intill 3 meter ... men nu kan vi det med råge :-) Så var det dags att klä den... och då var alla med... men nu sitter jag här med min starkvinsglögg.. känner aromen från hundfisar och ljudet av en Phipi som INTE accepterar att pappa lägger henne... och trär ensam snören i kulorna. Visst är det härligt med jultraditioner ;-) Slurp!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

God jul på dig gumman. Fin julgran. Linus sitter här och väntar på tomten. Sandra sover, filip är genom förkyld,marco sitter på sin favo plats med andra ord toaletten. Och jag ska snart koka risgrynsgröt. Och lyssna på julmusik. Ha en riktigt skön jul på er. Kram

2010-12-24 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0