Lucia

Glad Lucia allihopa!

Maken och jag hade tänkt att vi skulle lussa för kidsen i morse.
Dra på oss de minilinnen som finns och sno deras ljuskronor och glitter. Servera helgens bakade Lussekatter och ha en riktig mys stund på morgonen.
Men... Vi hann inte med att baka några lussebullar i helgen. Inte heller hittade vi dessa linnen och tomtedräkterna hade de själva snott med in på sina rum inför morgondagen (läs: dagen): Lucia på skolan.

Det hade varit en underbart rolig grej annars, men vi får hitta på något annat.

Nu ska jag sova i kapp lite med Phipi som sitter helt dåsig lutandes på min arm och vill ha min uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:39:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Cin

Nej... jag är inte, och har aldrig varit, ngt "lucia material".

2010-12-13 @ 15:49:26
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0