Julmeck!

Hela dagen har gått åt till att fixa med Julbak tillsammans med barnen. Mina kids tröttnade ganska snabbt, men jag hade iaf sällskap av Nellpan som tappert fanns vid min sida och liksom jag kämpade sig igenom hela dagen.
Vid hemgång hade hon sedan sin påse med saffransbullar, kristyränglar, pepparkakshus, sockerigloo´s och chokladpuffar.
Dessutom åkte hon hem, förmodligen som ensam 7åring i Våla, med kunskapen om skillnaden mellan råsocker och raffinerat socker.. och jag misstänker att hon kommer lära både ett och annat barn om vilka skador raffinerat socker kan göra för ett barn ;-) Duktiga tjejen!


Kommentarer
Postat av: Nillo

Japp,hur långt hann vi?? Utanför dörren ;-)...visar att hon iaf lyssnar ;-) tack än en gång...hon fick en händelserik helg ;-) Kraaaam

2010-12-20 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0