Avbruten

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om självmordsbombaren som valt att inviga även Sverige i rädslan för Terrorister på hemmaplan.
Han som valde att spränga sig själv mitt i centrala Stockholm, under Julruschen.
Jag hoppas verkligen att det finns något sätt som man kan fördöma dessa idioter på.
Vad var det han tänkte, och varför gick det som det gick?
Hade det kunnat gå värre än det gjorde, om han fått fixa klart det han planerade?
Drabbades han av "Synden" själv, innan något värre hände......?
Varför spränga sig i ett hörn på en bakgata..... och varför ha så mycket saker om det inte var för att förbereda sig för det hemska som man planerade... och begå ett misstag.
Ett misstag som räddade livet på många... men tog hans!

Men. Mycket mer än så tänker jag inte skriva om honom.
Han förtjänar inte en plats hos någon alls.
Inte i minnet. Inte i sinnet.
Bortglömd är det bästa straffet man kan ge en martyr.


............


Istället väljer jag att skriva om den sida jag snubblade på när jag tänkte logga in för dagens inlägg. En mycket inspirerande sida som gav mig många tips och ideér.
Storvretens Julgodis
Ni kan ju gissa om jag ska baka maschmallows och Chokladkorvar till Julafton!!
You bet Ya!

Merde.... texten om självmordsbombaren blev mer.... bommer... eller ja, fan helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0