V 32

Ja..... nu är det vecka 32 och första dagen för min kärlek efter semestern. Tomt utan honom, och nu kommer allt stanna upp igen.
Tror det är första semestern då han verkligen slitit som ett djur... han kan inte sitta stilla :-) Jobbar på tomten hela tiden. Underbart.
Jag däremot, som verkligen längtat till allt det här med kroppsligt arbete... har blivit sittandes med baby.
WTF!
Jorå... maken har dessutom klivit ner ett par kilon tack vare allt slit.... och det kan jag garantera att jag hade velat haft den vinsten ;-)

Oliwer har blivit träningsgalen efter brors besök här i helgen.
Nu sitter han och högljutt poängterar hur ONT han har i sina ben (träningsvärk) och staplar upp sin planering om springning.
Själv ska jag haka på även jag... inte springa dock.
Det kan vara skadligt för mina knän.
Det är ingen lätt hydda som skall kuta runt, och dessutom kan jag ju bli knockad av hängpattarna om jag skulle springa. Bäst att ta det soft och promenera i rask takt ist tills hyddan minskan ner till närmare 70... då kanske jag kan springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0