Usch, fy och blä!

Idag brast det för mig.
Det har varit alldeles för mycket på sista tiden, och alla omställningar gör det svårt att få till rutiner tillsammans med kidsen.
Jag har sådan ångest över att jag inte kunnat vara med dem under tiden som jag var gravid, och sådan ångest över att jag - trots att jag inte längre är gravid - inte har lika mycket tid för dem som jag önskar att jag hade.
Stressen tog på mig, och det brast.
Tyvärr framför kidsen.

Nu måste jag skärpa till mig rejält och styra upp fasta rutiner.
Jag är bara mamma en gång, och barnen är mitt allt. Jag vill inte vakna upp, vara 60 bast och inse att barnen växt upp med enbart minnen av en hysterisk stressande mamma.
Vi flyttade från stan för att slippa stressen...

Love my kids!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Man är inte mer än mamma. Med tre barn och en gubbe och ett hus att ta hand om kan det bli lite mycket.

Och så har man även sig själv att ta hand om. När det nu blir. Tänk lite mer på dig själv och ta hand om dig var lite ego så ska du se att det blir lite bättre. Du har två stora barn som klara sig utmärkt själva. Man har en tendes att skämma bort sina barn och då helt plötsligt kan dom inget göra själva. Kram på dig

2010-08-04 @ 08:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0