tre dagars regeln

Jag har kommit på det.
Länge sedan visserligen, men ju äldre barnen blev... desto mer glömde jag bort det då min egna lust kunde väckas utan att slå in dörren eller slå in ett fönster.
Nu är jag där igen.
Glömmer bort den sexuella biten.

Inte för att jag inte har några egna behov... de ligger bara väääldigt långt borta.
Och det är kanske inte så konstigt.
Hela dagarna roar jag en liten mini.
Mina bröst, är för länge sedan mer snarlika juvret på en kossa - fast med endast en spene på varje juver. Och de används väldigt flitigt av Phipi.
För mig är det en aning svårt att med tröttheten hängandes över mig som ett svart täcke, 5 min efter att Phipi kopplat loss sin maskin (munnen) från juvret (vårtan) tänka att:
- Nu jävlar skulle det sitta bra med en orgasm!

Nu får ni tro vad ni vill, men följer man statistiken på hur ofta par med tre barn, små barn och över 10 år i bagaget, myser tillsammans.... så lallar vi runt i sänghalmen betydligt fler gånger än så.

Men.... det tar bara lite längre tid för mig just nu ;-)

Jag har insett, när jag iaktagit min käre make - som är av det manliga könet. Att de verkar vara inställda på en tredagars regel.
Även när jag hört mig för... och berättat om min teori, så är det många som känner igen sig.

Dag 0.
D day. Kroppsliga safter utbyts, och älskogen sprider sin arom.

Dag 1
Om vardagen fortgår som vanligt, så är det här en mycket bra dag att ta upp planering då båda har huvudet på skaft och är skärpta.

Dag 2
Ruset har avtagit, och det manliga könet börjar lite smått indikera på att tömning bör ske inom kort. Kärlet är fullt.

Dag 3
Tillbaka till ruta 0. Eventuella planer på tidig säng gång är bara att glömma. Om man av någon anledning tvingats till en dusch på kvällen och har viss avsaknad av kläder, så bör man även kunna springa fort.... eller släppa till och låta njutningen väckas till liv och börja planera om vad som ska disk dag 1.

Tur att maken finns där och påminner mig... annars skulle jag nog växa igen.
- No pics allowed.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad är snittet med två barn varav en blivande tonåring som aldrig lägger sig på kvällen och ger oss egen tid.....

NÄR... ställa klockan nattetid och hoppas att den lilla inte kommit över till vår säng som världens största kondom;-)

2010-08-27 @ 11:00:01
Postat av: http://martinavn.blogg.se

bloggen är igång igen:)

2010-08-27 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0