Snark

Och jag har inte ens börjat.

Min tanke var att tillverka en TO DO LIST, och det i sig var inte så svårt.
Meningen med det hela var ju liksom att jag skulle kunna pyssla mer organiserat, och veta vad jag ska göra när Phipi väl släpper taget om mig och sitter nöjt.
Men... TO DO LIST blev så lång... så jag måste korta ner den lite för att inte få den här hopplösa känslan.

Visst skulle jag kunna strunta i att städa, men sorry... jag är inte som de som klarar av att ha skitigt omkring sig... så jag måste dammsuga.
Torka golven är ngt jag verkligen VILL göra, men inte fått gjort ORDENTLIGT på ett bra tag nu. Inte många ser... men jag vet och det räcker för att det ska krypa i nacken på mig.

Phipis rum, som blivit mer som en avskälpnings zon, behöver rensas igen. Jag har gjort det förr.... och sedan glömt vad jag skulle med varje påse, så det är bara att göra om allt.
Who the fuck knows vad som ligger där liksom.

Sist men inte minst (jag hoppade över ett x antal rader på min to do list) så måste faktiskt tvätthögen gås igenom.
Många "försvunna" saker ligger där, och jag vill verkligen inte säga högt att jag tror på strumpmonstret!!



... och min första lediga tid gick åt till att vika tvätt och sitta här ... Nu går sirenen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0