Ny design!

Nu har jag beställt en ny design som kommer installeras inom kort.
Önskar verkligen att jag kunde fixa med sådant själv.... men jag har verkligen inte ro eller kunskap till det. När Phipi har blivit lite äldre skall jag ta mig tid.
Hjärncellerna jobbar inte direkt i en hastighet på 100% utan håller sig närmare 1-2% och då tar det lite tid att få in informationen i skallen.

Så jag vänder mig istället till de som kan. I det här fallet Bloggakuten!
Valde en där, men har inga direkta bilder på mig eller så som jag kan tänka mig att använda där... så det får bli det jag tog. Datan och ... en vy.
Designen är iaf jäkligt snygg.
... och det får ni se inom kort :-)

Förmiddagen tillbringade vi på stranden. VARMT!!
Getingar till förbannelse, och de jävlarna kommer dessutom innanför nätet på vagnen!!!!! Går inte att lämna Phipi utan tillsyn det minsta. Inte ens när hon sover.

Slående hetta i huset oxå... en AC kanske inte vore helt fel. Värmen var vi noga med att planera inför bygget... men missade lite svalket. Kanske går det att lösa på ngt sätt... who the fuck knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0