Looooser!!!!

Ja jag måste erkänna ... jag är en looser!

FÖR JAG GÅR NER I VIKT :-) !!!

Ta da da... Ta da da....

Skönt, för det börjar liksom bli lite akut! Vintern kommer snart och jag TÄNKER INTE köpa en massa nya kläder för att endast använda dem ett par veckor!
Tänker inte!

!

När vi satt och intog middagen, i form av hemgjorda kycklingbiffar och pasta, så började Tyson skälla hysteriskt. Emilia kikade ut och konstaterade att det var en katt.
Lite lustigt tycker jag... nog för att det finns en massa katter runt om, men de brukar hålla sig på lagom avstånd och kan någongång i bland på framsidan... men inte på baksidan.
Aldrig på baksidan.
Hundarna fortsätter dessutom att bete sig konstigt så jag går runt för att kolla vid groventrén... och mycket riktigt.
Det var ingen katt.... för där, vid min lilla syrénbuske... mitt emot kaninen... ca 3m från mig... står räven och markerar revir.
Inge konstigt att hundarna blev som galna.
Jag har tyckt att det luktat räv runt tomten, och nu vet jag varför.
Fin var den, så det är ingen som lider av skabb... men nu blir det till att hålla noga koll på loppdelen när det gäller dogsen oxå så de inte åker på rävloppor... blääää!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat loooser=).

Hur är det med milis?

Nu är jag tillbaka på jobbet och är tillbaka i din blogg, så glöm inte att uppdatera;-)

Puss

2010-08-19 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0