hrm... funderar...

Hajjar verkligen inte, och vill man tro anklagaren så är det för att jag är korkad.
Yep.... utseendet är jag även skyldig till trots att det inte är mycket att hurra för.
Så en dum blondin som inte har ngt annat än "good looks" blir jag anklagad för.

Hur sjuk anklagelse det är, vet ni som gjort er besväret att lära känna mig för den jag är.
Inte stämpla mig och försöka vända mig till ytterligare en lydig puppet i skåpet.
HAR inte ens good looks, aldrig haft!
Bitch? Yep, kan vara... men påstår heller aldrig att jag är en bra vän eller kärleksfull som många andra "bitchar". Låtsas inte vara ngt jag inte är.

Det går att umgås med mig när jag är fet och pank. Då ligger jag i lågt underläge och det är då jag kan styras... Lägga tyngden på det som gör mig svag dolt i den ömma hjälpen som en tröstande famn.

Varför skriva om det?
Det ger mig styrka. Jag skriver om det mesta.
Jag är inte korkad, och för mig räcker det att jag och de som bryr sig om mig vet det.
Inget behov att bevisa det för de som anklagar mig med lögner.
Sårar?
Självklart gör det det. Ett medvetet knivhugg sticker alltid hål

Men kanske skulle jag behöva lite översättning i mailet jag skrev om tidigare.
Jag har nämligen fått ett mycket ... irrelevant svar på det och jag försöker se den röda tråden.
Funderar på om jag skall publicera det här.....
Nääää! Även om det skulle kunna ge mig hjälp i tolkningsfrågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0