Härligt och underbart!!

Tillbringade kvällen med att genomskåda Sex and the city 2 tillsammans med kidsen, och trots den dåliga kritiken så tyckte iaf jag att den var helt ok.
Inte som i bra, men ändå så de två timmarna flöt på väldigt fort!
Jag är inte ett fan av SATC i tvserien, och har heller inte ansträngt mig för att ta mig tid till att titta på filmerna... .men när jag nu gjort det (tack vare Oliwer som tjatat om dem länge - ? -) så kan jag iaf säga att de är bättre än serien.
Gillar lite Carrie´s "tänkande berättande".....
... och vem vet... kanske skulle jag gilla serien om jag såg den från början och kollade alla avsnitt....
Who the fuck knows!




Oliwer hade match start idag, och självklart vann de med 2-1.
Jag hoppas att resten av säsongen går lika bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0