Fullt ös

Sorry, återigen, för att jag inte skrev så mycket igår.
Bilder säger ibland mer än ord ;-)
Nej, men anledningen till detta var helt enkelt att vi hade kalas för min älskade lilla son som fyllde 9 år igår.

Vid 11 tiden plockade maken upp de inbjudna vid Q8 i Runby och begav sig sedan ut mot bushen. När de kom fram var de faktiskt mäktigt imponerade över hur pass långt ut vi egentligen bodde :-)
En av grabbarna konstaterade att nog kunde han tänka sig huset, men inte skogen.... haha.

Dagen flöt på med huset fullt av härligt ljud av lekande barn, som varvade dagen med fotboll, studsmatta, tvspel och fika.
Makens familj kom förbi, gamla grannen och våra nya grannar. Min mor & far var här och grattade i torsdags, och min käre bror i fredags.

Stor kille som han blev, så fick han Mobiltelefon, Cykel, lego, kläder och t o m ett rosa hopprep :-)

Vädret höll i sig även om det var lite mulet, men vi kunde sitta ute hela dagen.

Nu.... ska vi smita in och gratta Sandro, som fyller år i dag och valde att fira den här hos oss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0