Framsteg

Min lilla ängel, minstingen, sladdisen... gaphalsen.
Kärt barn har många namn.
Träningen idag gick sådär.
Jag försökte på alla sätt och vis få tid själv.
Och precis som om Phipi insåg att jag tänkte lägga min energi på ngt som inte skulle betyda att HON får 100% uppmärksamhet på längre tid än 30 min, demonstrerade hon barskt emot.

TVÅ övningar på Wii active "more workouts" fick jag tillåtelse till.
Inkl uppvärmningen.
Sen lät den i högan sky, så pass att t o m hunden verkade tycka att nu får det väl ändå vara nog.
Trött var hon, så jag försökte lägga henne i sin säng då istället.
But nooooooo
I sådana här lägen, är det väldigt opraktiskt att vara halvt om halvt (borde bli helt då va) allergisk mot barnskrik. Tro mig Phipi HAR UPPTÄCKT DET!

Det slutade iaf med att jag slängde fram det enorma bröstet, som Phipi hade greppat tag i redan innan jag låg på sängen.
Nöjd var hon... hon vann.
Detta var vid 10 tiden.
Vid 14 tiden vaknar jag med ett ryck!
HELVETE!
Jag somnade när jag ammade.
Och Phipi... nej hon har inte brytt sig om att vakna HON HADE JU BRÖSTET!

Dessutom, så öste regnet ner när jag vaknade så någon mer träning blev det inte av alls idag.
Fuck.

Vi åkte iaf iväg och inhandlade cykelkärran idag... så den skall bara monteras ihop, så skall jag och kidsen cykla ut på upptäcksfärder i området!
Ska bli jättekul!
Packar vagnen med fika och drar iväg när de kommer hem från skolan.
Men den ska monteras först, och det kommer inte ske i morgon fm då jag skall åka och hämta hem Tottis!
Nymf nr 2 är nämligen lev klar och nu skall äntligen Ozzie få sällskap :-)

Nu är jag... trots min sovstund på 4 timmar under dagen, typ hela dagen... helt slut och tänker ta mitt vinglas, lägga mig i sängen bredvid Phipi...
... som faktiskt somnade utan bröstet nu i kväll. Hon låg bredvid mig på sängen och lallade tills hon somnade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0